O nama


KIKO Trgovina i usluge“ je malo poduzeće iz Pregrade. Poduzeće je osnovano 1990. godine kao knjižara i od tada do danas uspješno poslujemo u krugu dvadeset tisuća krajnjih kupaca i oko petsto poduzeća. Omjer prodaje na B2B prema B2C tržištu je 50:50 što znači da svoje aktivnosti ravnomjerno prilagođavamo i jednom i drugom tržištu.

U početku se radilo u podrumu privatne kuće, tj. unutar 25 m2 prostora i jedina djelatnost je bila prodaja školskih udžbenika, bilježnica i olovaka. 1993. poslovanje se širi osnivanjem pogrebnog poduzeća i dobivanjem koncesije za rad na prostoru tada općine Pregrada. Do 2000. Kiko zapošljava 4 radnika te širi posao na cvjećarsku djelatnost i širi postojeći prostor na cca 100 m2. Primarna djelatnost je i dalje knjižara. 2007. i 2008. u suradnji s Narodnim Novinama sudjeluje u distribuciji besplatnih školskih udžbenika po osnovnim i srednjim školama za Krapinsko-Zagorsku županiju na čemu je sezonski zaposleno više od 30 studenata i srednjoškolaca te je projekt vrlo uspješno odrađen. Kiko se u srpnju 2009. seli u nove prostore na preko 250 m2 prodajnog prostora te zapošljava dodatne radnike tako da sada broji 9 radnika. Svi zaposlenici imaju srednju stručnu spremu, a od toga je 7 žena te 2 muškarca.



Kiko posluje s nizom poznatih poduzeća, a neki veći stalni kupci koje možemo izdvojiti su: Vetropack Straža d.o.o., Grad Pregrada, Dom Zdravlja Krapinsko Zagorske Županije, Centar za socijalnu skrb Krapinsko Zagorske županije, Kostelpromet d.o.o, i ostali. Neki glavni dobavljači su: Eurotrade d.o.o., Fokus d.o.o., Školska Knjiga, Profil International, MBM, Mozaik knjiga, Eurocom d.o.o. i ostali. Naše djelatnosti su trenutno: knjižara, cvjećarna, suvenirnica, fotokopiraona i pogrebno poduzeće. U poduzeću trenutno ne razmišljamo o širenju na neka nova tržišta jer na postojećim, i u doba krize kad je smanjena kupovna moć građana i kad je sve manje poduzeća koja učinkovito posluju, osiguravamo dovoljno posla. Također, smatramo kako za naše poduzeće ne bi bilo dobro pretjerano širenje iz razloga što je naša osnovna filozofija upravo osobni pristup, a to znači porazgovarati sa svakim kupcem i otkriti kako mu pomoći. Znamo da je najbolji način dobivanja posla preporuka drugih zadovoljnih korisnika te iz tog razloga konstantno radimo na ostavljanju dobrog dojma, zadovoljenju želje kupaca i rješenju njihovih problema što brže i što kvalitetnije.


TOMISLAV KRUŠEC
generalni direktor